פרק 2: ידע, חשיבה ואיך מנחילים אותם

עמוד:54

י ד ע ו ח ש י ב ה 54 פרקטיקת הוראה למידה מבוססת תוצר ( PBL ) הפניות לדוגמאות ולהרחבה והעמקה • למידה מבוססת פרויקטים בסביבה דיגיטלית — דגמים ליישום ; יזמות צעירה ; חושבים בראש אחד • הוראה מבוססת תוצר — נתיבים להוראה משמעותית, עמ' 15 - 34 . • מעשה חושב : למידה מבוססת פרויקטים — מדריך למורה . • רשת אמי"ת / גוגיה — למידה מבוססת פרויקטים . • חלופות בהערכה בסביבה הדיגיטלית — PBL . • דגמי הוראה מבוססי תוצר דיגיטלי : מסייעים לעולם ; משימה אפשרית ; ייצוג מידע באופן חזותי ; סיפור מנצח ; פותחים ערוץ ביוטיוב ; ייצוג רעיון מופשט באופן חזותי ; תערוכה וירטואלית . מראי מקום ומחקרי אפקטיביות Barron, B . , & Darling - Hammond, L . ( 2008 ) . Teaching for Meaningful Learning : A Review of Research on Inquiry — Based and Cooperative Learning . Stanford University . Condliffe, B . ( 2017 ) . Project - based learning : A literature review . Working paper . N . W : MDRC, 4 - 12 . Dochy, F . , Segers, M . , Van den Bossche, & Gijbels, D . ( 2003 ) . Effects of Problem - Based Learning : A meta - analysis . Learning and Instruction, 13 , . 568 - 533 Hmelo - Silver, C . E . ( 2004 ) . Problem - Based Learning : What and how do students learn ? Educational Psychology Review, 16 ( 3 ) , 235 - 266 .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר