פרק 3: מתווה לניהול הפיתוח המקצועי של כוח האדם בהוראה

עמוד:69

מ ת ו ו ה נ י ה ו ל י 69 פערים ; ואם רוצים להשלים את החסר, נגררים לעלויות ניכרות בשכפול יכולות אלו באתרים רבים . זאת ועוד, ייתכן שבמדינה קטנת-ממדים כישראל, עם מגוון גדול של בתי ספר הפזורים גיאוגרפית, מבנה ריכוזי יותר עשוי להיות אפקטיבי יותר . אלו שאלות פתוחות, שהוועדה לא מצאה להן תשובות ברורות, לטעמי . מי שירצה ליישם את מסקנות הוועדה יצטרך להתמודד איתן, הלכה למעשה, ואפשר שיגיע למסקנות כאלה או אחרות .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר