תוכן העניינים

עמוד:6

״להחזיק הר געש פעיל״ : טיפול בהבעה וביצירה בחטיבת הביניים | מירית מוזר - פרסטלניק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 186 שער רביעי : שילוב גישות טיפוליות לנוע בתהליך הטיפולי בדרך של שילוב בין שלוש גישות : טיפול באומנויות, מיינדפולנס, CBT | ניצה דור . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 199 בתנועה מתמדת : העיקרון הדיאלקטי כגורם המתווה דרך טיפול | נעמי וייץ . . . . . . . . . 212 ברגליים יחפות : טיפול בילדים באמצעות אומנויות המסתייע בעקרונות הפסיכותרפיה הבודהיסטית | יאירה גולן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 223 ״אבא, צייר לי ספינה״ : על המטפלת בטיפול דיאדי | מירב אורן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 236 הדרת הורים מתפקיד ההאכלה - סיפור אישי ומקצועי | מעין דור חיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 אפילוג האישי, התאורטי והפואטי : מארג ייחודי של כתיבה אישית ואנליטית | מירי רוזובסקי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 265 על הכותבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 269 תקציר באנגלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 273

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר