|
עמוד:12
12 לוח 2 : מבחר דוגמאות ליישומי משחוק לפי תחומי לימוד סוג תחום המקצוע דוגמאות לימוד לקריאה נוספתמחקר הערכה מלווהקהל יעד ליישום האם יש עיקרי הממצאיםמקורות מחקר ? רכישת מיומנויות שפה בסיסיות אנגלית ( בתור שפה שנייה ) מבוגרים i2 istudy או תלמידי תיכון Osipov, Nikulchev, Volinsky, & Prasikova ( 2015 ) נמצא כי הכנסת רכיבי משחוק לתוכנית הלימודים העלתה את המוטיבציה של התלמידים . Yudintseva, ( 2015 ) מבוגרים Fluentu או תלמידי תיכון X אין מחקר מלווה, אך בסקירה של Khakimullina, Ayupova, Zakirova, & Alvarez ( 2018 ) הומלצה התוכנה לתלמידים ובעיקר למורים, מאחר שהיא מקדמת דיבור והבנה דרך סביבה טבעית . רכישת מיומנויות תלמידי Conectaideas חשבון חישוביות בית ספר יסודי ( צ’ילה ) Araya, Arias Ortiz, Bottan, Cristia & ( 2019 ) תוכנית הלימודים הממושחקת הראתה שיפור בביצועי התלמידים במתמטיקה, אך גם עלייה בחרדת מתמטיקה וירידה בעבודה קבוצתית . Hu & Shang, 2018 תלמידי SCOLLAm בית ספר יסודי ( קרואטיה ) Jagušt, Boticki, Mornar, & So ) 2017 ( התלמידים שהשתתפו בתוכנית הלימודים הממושחקת השתתפו בה במשך זמן רב יותר והיו מעורבים יותר בהשוואה לתלמידים שלמדו בשיטות לימוד מסורתיות בלי רכיבי משחוק . רכישת הרגלי חיים מיטביים ( קידום בריאות ) Zombies, ספורט מבוגרים או ! Run מתבגרים אין מחקר מלווה, אך אצל X היגינס ( 2016 , Higgins ) מנותחים מאפייני היישום והתאמתו למטופלים . ; ( 2016 ) Higgins, Kelle, Wilcox, Schiffe, Ng, & Hammer ) 2017 ( Kostenius, Hallberg & Lindqvist ( 2018 ) ילדים בבית The FIT game תזונה ספר יסודי ( יוטה, ארה”ב ) Jones, Madden, & Wengreen ( 2014 ) במהלך ימי ההתערבות של התוכנית גדלה צריכת הירקות והפירות אצל התלמידים ב - % 39 . המורים והמורות המליצו על יישום התוכנית בבתי ספר יסודיים .
|
|