|
עמוד:16
16 התנהגות אנטי-חברתית נמצא כי תלמידי חינוך ביתי בני 11 - ,12 נוטים פחות להחצין בעיות התנהגות מאשר תלמידי בתי הספר . במדדים אחרים של התנהגות חברתית וכן במדדי יכולת התקשרות חברתית לא נמצאו הבדלים מובהקים בין הקבוצות ( Guterman & Neuman, 2015 ) . מקורות : Guterman, O . & Neuman, A . ) 2015 ( . Schools and Emotional and Behavioral Problems A Comparison of School - going and Homeschooled Children . Journal of Educational Research, 110 ) 4 ( , 425 - 432 . [ מחקר שנערך בישראל ומצא כי תלמידי חינוך ביתי חווים רמה נמוכה יותר של מדדי דיכאון ועצבות מאשר תלמידי בתי ספר בחתך חברתי-כלכלי דומה ] Guterman, O . & Neuman, A . ) 2017 ( . The Role of Family and Parental Characteristics in the Scope of Social Encounters of Children in Homeschooling . Journal of Child and Family Studies, 26, 2782 - 2789 . [ מחקר שנערך בישראל ומצא כי ככל שההורים הם חברותיים יותר ובעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה יותר, כך יתרום הדבר להתפתחות הרגשית והחברתית של הילדים ] . Medlin R . G . ) 2013 ( . Homeschooling and the Question of Socialization Revisited Peabody Journal of Education, 88 ) 3 ( , 284 - 297 . [ מחקר הנסמך על דיווחי הורים, מורים ותלמידים, ומצא כי תלמידי חינוך ביתי מתפתחים בתחום החברתי בדומה לבני גילם בחינוך הציבורי ] Rothermel, P . J . ) 2012 ( . Home Educated Children’s Psychological Well Being . Estudios Sobre Educaacion, 22, 12 - 36 . [ מחקר בנושא שלוֹמוּת ( being well ) של תלמידי חינוך ביתי באמצעות שני מבחנים מקובלים ]
|
|