4. דגשים ואתגרים במחוונים לאיתור מחוננות במחול

עמוד:29

29 להרחבה Aujla, I . , & Needham - Beck, S . ( 2018 ) . Access, inclusion and excellence : Evaluating Stopgap Dance Company’s IRIS programme . Farnham, England : Stopgap Dance Company . [ מחקר הערכה של להקת המחול IRIS , המשלבת צעירים עם צרכים מיוחדים . בין השאר בוחן המחקר את איתור המועמדים ללהקה ] Aujla, I . J . , & Redding, E . ( 2014 ) . The identification and development of talented young dancers with disabilities . Research in Dance Education, 15 ( 1 ) , 54 - 70 . [ מחקר המתמקד באיתור ברוכי כישרון במחול מקרב צעירים עם צרכים מיוחדים בבריטניה ובדרכים לפיתוח כישרונם ] Chua, J . ( 2014 ) . Dance talent development across the lifespan : A review of current research . Research in Dance Education, 15 ( 1 ) , 23 - 53 . [ מחקר הסוקר את המחקר על כישרון במחול בעשור שקדם לכתיבתו ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר