3.4. Swindon Dance

עמוד:25

25 Schmidt , B . , Jarvis, C . , & Slayford, V . ( 2006 ) . Constructing a pyramid of progression for talent in dance – Dancers of the future : What are we looking for in the search for exceptionally talented young dancers ? Coventry, England : The National Academy for Gifted and Talented Youth . [ מאמר המתאר את רציונל המיונים בלהקת הצעירים של בית הספר למחול של סווינדון ] Swindon Dance Center for advanced training . ( 2019 ) . Information pack – Entry in September 2019 . [ מידע על להקת המחול לצעירים, הכולל גם תיאור של המיונים ללהקה ] : Warburton, E . C . ( 2002 ) . From Talent Identification to Multidimensional Assessment Toward new models of evaluation in dance education . Research in Dance Education, . 121 - 103 , ) 2 ( 3 מחוון D / TAP יצירתיותהנעה עצמיתיכולות שליטה בגוף : מבין מתחושה מסוגל לערוך התאמות מסוגל להגיע לאיזון על רגל אחת בעל חוזק בגפיים תחתונות, בגפיים עליונות ובטורסו יכולות מיקוד : ממקד תשומת לב מבצע במלוא יכולתו מתעניין ומשתתף בשיעור יכולת ביטוי : נהנה מתנועה מבצע באנרגיה ובאינטנסיביות מעורב לגמרי מתקשר את תחושותיו קואורדינציה וזמישות : יכול לשלב תנועות יכול לבצע דפוסי תנועה מורכבים יכול לבודד תנועה של חלקי גוף שונים נע בחופשיות במרחב נע בזריזות התמדה : לא מוותר בקלות מתאמן משתפר לאורך זמן חושב על הביצוע מתאמץ עד להצלחה איכויות תנועה : מציג מגוון של סוגי תנועה ( dynamics ) נע בקלות במגוון רמות, כיוונים וסגנונות מניע את כל הגוף ( moves fully ) מחבר בתנועתו חלקי גוף תפיסה מרחבית : מודע למקומם של אחרים מתאים את עצמו לרקדנים אחרים ולמרחב שומר על יציבות התנועה מדויק בזמן ובמיקום אלתור : מגיב באופן ספונטני משתמש במיקוד כדי לייצר מציאות ( uses focus to create reality ) מציג את הפרטים עונה באופן מפתיע או מקורי התבוננות וחזרה על תנועות : זוכר מידע יכול לבצע בלי לעקוב אחר ביצוע של מורה יכול לשחזר תנועות בדייקנות מסוגל לבנות רצף תנועות קצב : חש את המפעם בגופו חוזר על מבני קצב בדייקנות מתחיל ברגע הנכון מסוגל לאתר את הקצב הסמוי ( underlying )

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר