|
עמוד:8
פרק ה : פורמליזם — התפתחות פוסט-מורטם, מותה ותקומתה של הפואטיקה "לשיר לא על כי אֶת . . . " . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135 מהפורמליזם הרוסי ל"אסכולת פראג" והלאה . . . . . . 141 פורמליזם וסטרוקטורליזם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144 חזרתם של הפורמליסטים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149 פורמליסט במרחב תרבותי פוסט-מודרני : מערכת מול ריזום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 152 מה בין פורמליזם ופמיניזם ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 161 מקרה בוחן : חיוניותה של פואטיקת הז'אנריות . . . . . 168 "הפורמליזם החדש" — האופציה הפתוחה . . . . . . . . . 173 סוף דבר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177 מפתח שמות ועניינים נבחרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 183
|
|