|
עמוד:14
] 14 [ ה פ צ ע מ ת נ ת ה מ ל ח מ ה 1 . הפרק הראשון הוא עיבוד של המאמר ״הזאב שטרף את רבין״, פלסטיקה , 3 , אריאלה אזולאי ( עורכת ) ( 1999 ) , עמ' 82 - 87 . 2 . הפרק השני הוא עיבוד והרחבה של המאמר ״הכד, הלהב והגביע הקדוש : סרטי הסכסוך היהודי-ערבי והרומנסה״, מבטים פיקטיביים — על הקולנוע הישראלי , בתוך : נורית גרץ, אורלי לובין, ג'אד נאמן ( עורכים ) , תל אביב : האוניברסיטה הפתוחה, 1998 , עמ' 403 - 425 . המאמר פורסם גם באנגלית : “The Jar and the Blade : Fertility Myth and Medieval Romance in Israeli Political Films”, Prooftexts 22 . 1 - 2, ( 2002 ) , pp . 141 - 156 . 3 . הפרק השלישי הוא עיבוד והרחבה של המאמר "קמרה אובסקורה של הנופלים : הפדגוגיה הצבאית ואביזריה בקולנוע הישראלי", ביטחון ותקשורת , אודי לבל ( עורך ) , תל אביב : הוצאת אוניברסיטת בן-גוריון, 2005 , עמ' 347 - 386 . 4 . הפרק הרביעי הוא עיבוד של המאמר "העלמה ומסכת המוות : קולנוע מודרניסטי — מנגנון הגנה", איך אומרים Modernism בעברית ? , עודד היילברונר, מיכאל לוין ( עורכים ) , תל אביב : רסלינג, 2010 , עמ' 235 - 252 . המאמר פורסם גם באנגלית : Judd Ne’eman, “The Death Mask of the Moderns : AGenealogy of New Sensibility Cinema in Israel”, Israel Studies 4 . 1, ( 1999 ) , pp . 100 - 128 . 5 . הפרק החמישי הוא גרסה של המאמר שכתבתי עם יעל מונק, “מתת המוות של הלוחם : ראליזם מאגי בסרט אוונטי פופולו ״, מכאן , יג ( 2013 ) , עמ' 68 - 83 . המאמר פורסם גם באנגלית : Judd Ne’eman, and Yael Munk, “Avanti Popolo : Battle Cry of the Fallen”, in : Film in the Middle East and North Africa, Josef Gugler ( ed . ) , University of Texas Press, 2011, pp . 177 - 186 . 6 . הפרק השישי הוא עיבוד של המאמר "הפצע מתנת המלחמה : מכוות זיכרון בגוף הלוחם", ישראל , 14 ( 2008 ) , עמ' 105 - 125 . 7 . הפרק השביעי נגזר מן המאמר "קמרה אובסקורה של הנופלים : הפדגוגיה הצבאית ואביזריה בקולנוע הישראלי", ביטחון ותקשורת , אודי לבל ( עורך ) , תל אביב : הוצאת אוניברסיטת בן-גוריון, 2005 , עמ' 347 - 386 .
|
|