תוכן עניינים

עמוד:7

קולו של הפנטום : גבר מת מדבר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 172 אמנות כשיקוף חלום ומציאות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 178 השפעתו המהנה והמענה של הציור . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 185 פרק רביעי : טכנולוגיה מאיימת : מן "האלביתי" הפרוידיאני אל "האלביתי" המודרני 191 חידושים מעוררי פחדים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 191 מנגנון מחולל הזיות ושיגעון ב ה י פ ה ב נ ש י ם לשפרה הורן . . . . . . . . . 196 דומוּת מול דוממוּת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 198 צלם או צלמוות ? צלליות דו-משמעיות ב ת מ ר ה ה ו ל כ ת ע ל ה מ י ם . . . 200 עֵינית דוממת או ישות מתבוננת ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204 משחק צללים של דמויות רפאים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 205 "קולנוע רוזה" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207 כוכבת נאה או כפילה נעה ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 סינמה של אֵימה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 210 סיכום 217 ביבליוגרפיה 227 היצירות הנחקרות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 227 מקורות ראשוניים אחרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 227 ספרות מחקר ועיון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229

פרדס הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר