|
עמוד:7
על הכותבים | 7 אילת קרן בעלת תואר שני בחינוך . בוגרת המגמה לשיטות מחקר, מדידה והערכה בבית הספר לחינוך שבאוניברסיטת תל - אביב . חברה בקהילת למידה ומחקר בראשותה של פרופ' מנוחה בירנבוים, קהילה העוסקת במחקר וביישום של הערכה לשם למידה ( הל״ל ) בקרב תלמידים ומורים בישראל . תחום העניין העיקרי שלה במחקר הוא הַקְשרים שבין ביטוי ההל"ל בתרבות ההערכה והלמידה הארגונית הבית ספרית לבין יישום תהליכי הל"ל בכיתה . עבודת התזה שלה התמקדה בזיקות שבין מאפיינים של קהילות למידה מקצועיות ושל למידה ארגונית לבין דפוסי הל"ל בכיתה בחטיבת ביניים . השילוב בין היותה מורה למדעים לבין תפקידה כרכזת הערכה בית ספרית מאפשר לה לעמוד על היישום "בשטח" של תפיסת ההל"ל . דוא"ל : ayelet07 @ gmail . com רובנה רוסנסקי בעלת תואר שלישי בחינוך ( PhD ) מאוניברסיטת תל - אביב . בעשר השנים האחרונות עובדת במכללת לוינסקי כמדריכה פדגוגית במסלול להכשרת מורים למדעים בבית הספר העל - יסודי . במשך שלושים שנים היא מורה למדעים בחטיבת ביניים, וכיום משמשת גם כרכזת הערכה בבית ספרה . במשך שש שנים הייתה חלק מצוות חשיבה בנושא מבחני המיצ"ב אשר פעל במסגרת המרכז לטכנולוגיה חינוכית ( מטח ) . דוא"ל : rovenarosanski @ gmail . com נריה שחור בעלת תואר שלישי בחינוך ( PhD ) מאוניברסיטת תל - אביב . הייתה מורה ורכזת צוות בבית ספר תיכון, נטלה חלק בהערכת פרויקטים ותכניות בתחומי החינוך והרווחה בכמה ארגונים בתפקידיה כמעריכה וכמנהלת יחידת הערכה פנימית . מתמחה בהל״ל ומשתתפת ביישום של התערבות ניסיונית לקידום הל״ל בחטיבות הביניים . מנחה באוניברסיטה הפתוחה ומעריכה פרויקטים באופן עצמאי . דוא"ל : shahor56 @ gmail . com רינת שחף - ברזילי בעלת תואר שלישי בחינוך ( PhD ) מאוניברסיטת תל - אביב . מנחה ומרכזת הוראה באוניברסיטה הפתוחה בתחומים של הערכה ותכנון לימודים . מאז שנת
|
|