|
עמוד:8
פרק רביעי : "האמת היא החלל הראשון של המלחמה" : שיח ביקורתי של השדרנים 117 שיח ביקורתי וחופש הביטוי של התקשורת . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 השדה הצבאי-מדיני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121 השדה האזרחי — החברה בישראל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 128 השדה העיתונאי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131 פרק חמישי : "עברנו את פרעה, נעבור גם את זה" : הגשת המוזיקה תחת אש כמיומנות מקצועית בהקשר לתרומתה לחוסן 139 השיח המלווה את הגשת המוזיקה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139 שפת השירים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 165 פרק שישי : מודל יישומי לפעילות תחנת רדיו בשעת חירום 167 מטרות הרדיו החינוכי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 168 הזהות המקצועית של שדרני תחנת הרדיו החינוכי . . . . . . . . . . . . 168 אמונות ותפיסות לגבי אופי התחנה והשידורים ברדיו החינוכי . . . . 169 חלופות אפשריות לפעולה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 170 מודל להפעלתה של תחנת רדיו בשעת חירום . . . . . . . . . . . . . . . 170 רשימת מקורות 181
|
|