|
עמוד:5
9 הקדמה מבט לאחור על ה“גל הפלמי“ 15 ממחול קונספטואלי למחול שיתופי 20 כתיבה על / מחקר של מחול עכשווי 25 “תיאורטיזציה של מחול עכשווי“ 33 “עשייה של מחול עכשווי“ 41 מילות תודה חלק ראשון : תיאורטיזציה של מחול עכשווי 47 האופי הווירטואלי של המחול : הנחות והיפותזות בסיסיות צעד ראשון : ריקוד והאפשרי – לריקוד 48 ערב עם ז׳רום בל 52 מדיום המחול 57 על פוטנציאליות ועל אימפוטנציאליות 60 האפשרי ( העכשווי ) לריקוד צעד שני : מג׳דסון למחול עכשווי 65 בחזרה לג׳דסון 68 אינטרמצו : לחוות תנועת יומיום 71 אמנות כשם מפורש 74 לתת או לא לתת שם למחול 78 אובייקט מבוצע חרד, בלתי מוכרע 81 להיות פעיל, להיעשות שֵׁם 86 מקורות 91 לעשות את ה“מחול הטהור“ בלתי טהור : הערות על העבודה של אן תרזה דה – קירסמאקר ושל Rosas צעד ראשון : Fase ו - Rosas danst Rosas , או המקסימיזציה של המחול המינימלי 92 סקירה מחודשת של Fase 95 מחול מינימלי וגם / בתור חזרה 98 אינטרמצו : הגדרה של ה“כוריאוגרפי“ 102 גילום בגוף של מבנה 107 כוריאוגרפיה של הרגיל 112 מחול דיפרנציאלי 115 “ להיות אישה“ צעד שני : Rain , או הגדרה מחודשת של מדיום המחול 120 פיסוק של תנועות, וירטואליזציה של פראזה 125 אינטרמצו : הטמפורליוֹת של המחול 130 ביצוע של אחדות המחול והאי – מחול 135 הפוטנציאליות של המחול 138 יציאה : ביטול המודרניזם, פרידה מ“מחול טהור“ 145 מקורות
|
|