|
עמוד:9
פתיחה עבודותיי האקדמיות האחרונות עוסקות בשני נושאים מרכזיים : ההיבטים הפסיכואנליטיים של הדוקטרינה הנוצרית ( בעיקר הממד הדמיוני – נרקיסיסטי של איגרות פאולוס ) והמבנה הפסיכו – תיאולוגי של התרבות החזותית המערבית . המיזוג של שני נושאים אלה בא לידי ביטוי בעבודה החדשה המוצעת כאן , אשר בה אני בוחן את התנאים התיאו – אידיאולוגיים של ההיגיון של מנגנון המסך המודרני ואת לידת האובייקט שלו — הצופה . לא ברור עד כמה אופנתי היום להחזיק ברעיון האלתוסריאני של הסובייקט / הצופה כמתומרן וממוקם כאובייקט
|
|