עמוד:6
מודל של אקטיביזם חברתי - פוליטי .................................................. 179 מודל הפדגוגיה הביקורתית - פמיניסטית ........................................... 180 האפיונים של מפגשי יהודים - פלסטינים .................................................. 183 העצמת הקונפליקט הלאומי 183 ............................................................. הדומיננטיות של המודל הפסיכו - דינמי ............................................. 184 יחסי הכוחות במפגשים 188 ..................................................................... שפה 189 .................................................................................................. המלצות 190 .................................................................................................. פרק חמישי - מסגרת חשיבה כוללת לחינוך לתרבות של שלום .................. 193 הגברת קול ונראות .................................................................................. 193 הנכחת השיח של תרבות של שלום ......................................................... 199 פרימת המסרים המיליטריסטיים בחינוך ................................................. 201 אלטרנטיבות של חינוך לתרבות של שלום .............................................. 203 שינוי תכנים ותכניות ............................................................................... 208 שינוי מבני : סיום הסגרגציה ..................................................................... 212 אקטיביזם בתוך מערכת החינוך .............................................................. 214 אקטיביזם של עמותות וארגונים 215 ....................................................... אקטיביזם של מורים ומורות אינטלקטואלים משני מציאות 219 ............. אקטיביזם של ילדים ובני נוער 222 .......................................................... רשימת מקורות ........................................................................................... 228 247 ................................................................................................... Abstract
|