תוכן העניינים

עמוד:11

לוח מספר : 63 ממוצע , סטיית תקן ומבחן t לבחינת ההבדלים בין הקבוצות בשחיקה 149 ........................ לוח מספר : 64 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים בבתי ספר ניסויים 149 ........................................ לוח מספר : 65 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים בבתי ספר שאינם ניסויים .............................. 150 לוח מספר : 66 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור גורם תשישות נפשית על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים בבתי ספר ניסויים 150 ........................................ לוח מספר : 67 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור גורם תשישות נפשית על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים בבתי ספר שאינם ניסויים .............................. 150 לוח מספר : 68 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור גורם אי מימוש עצמי הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים בבתי ספר ניסויים 151 ........................................ לוח מספר : 69 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור גורם אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים בבתי ספר שאינם ניסויים .............................. 151 לוח מספר : 70 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון דה - פרסונליזציה על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים בבתי ספר ניסויים 152 ........................................ לוח מספר : 71 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון דה - פרסונליזציה על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים בבתי ספר שאינם ניסויים .............................. 152 לוח מספר : 72 תיאור הממצאים העיקריים של הרגרסיות ............................................................. 251 לוח מספר : 73 ממוצעים וסטיות תקן של קבוצות המחקר 165 .............................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר