|
עמוד:10
המהפכה הדיגיטלית , בשילוב האיום של הידרדרות בניידות החברתית בעולם המפותח , מאיצים את ההתפתחויות הללו . אף שכמה מאיתנו מסתדרים יפה , אחוז גבוה להחריד מהאמריקנים נדחקו לשוליים בזמן שהמשכורות דרכו במקום , המחירים האמירו , ואנו נאלצנו לחסוך בכל מקום אפשרי . אפשר לחלק את החברה שלנו לאלה שטיפסו על הקיר ואלה שמתקשים בכך . בגיל שישים ואחת , לא הייתי יכול להרשות לעצמי את הבית שאני חי בו אילו הייתי צריך לרכוש אותו היום . יש פולשים בארנק שלנו ; החיבור שלנו לרשת , הטלפונים החכמים ופלטפורמות טכנולוגיות אחרות הצטרפו להיררכיית הצרכים של מסלאו . אנחנו נאכיל את ילדינו בפסטה זולה וננטוש את המכוניות שלנו לפני שנפסיק לשלם את חשבונות הטלפון החכם . יתרה מזאת , כל כך הרבה מהזהויות ומהמבנים הרגשיים שלנו מצויים במצב של שינוי . על פי נתוני מרשם האוכלוסין , בפחות מרבע ממשקי הבית באמריקה יש אם , אב וילד , ומספר משקי הבית שבהם האישה היא המפרנסת העיקרית נמצא בעלייה . אנחנו יודעים שאיסוף נתונים במאה העשרים ואחת הוא עניין קל . החלק הקשה הוא לפרש אותם . " הצרכן החדש — מה הוא רוצה ? " מסתמך על רוחב של מחשבה וניתוח . אני ניצב משתאה לנוכח מגוון המחקרים , הספרים והמאמרים שקיט מצטטת , שלא לדבר על המחקרים שהיא עצמה ערכה . בעולם של אתמול , אני יכול לראות אותה ליד שולחן האוכל בוררת כרטיסיות כמו תלמידה לתואר שני הכותבת את התזה שלה , אבל אני בטוח שהיא מכירה דרך טובה יותר . ספר זה הוא ההוכחה . פאקו אנדרהיל , מנכ " ל , , Envirosell ומחבר " למה ואיך אנשים קונים " בהוצאת מטר
|
|