|
עמוד:9
הקדמה ב דקות הראשונות אחרי שפוגשים את קיט , אי אפשר לנחש מי היא ומה היא עושה . פשוט מרגישים נוח בחברתה , וזהו חלק מהדרך שבה היא חושפת אמיתות מטלטלות . בין בארוחת ערב בבית הלבן ובין במספרה המקומית , קיט משתוקקת לנסות לפענח את העולם , את האנשים שבו ואת מסתרי הפסיכולוגיה והתנהגותם של הקניינים . בעיקרון , היא פשוט יודעת . קיט היא פסיכולוגית ופרופסורית שמרצה לסטודנטים ולאנשי מקצוע בכל רחבי העולם . עבודתה משלבת ידע אקדמי וחוכמה מעשית , ומה שהופך אותה לחוקרת טובה הוא החמלה שלה . מדעי החברה מבוססים על רגש , והחוקרים בתחום הזה מבינים שהאמת היא בת חלוף , בניגוד לתחומים אחרים כמו פיזיקה , שם המציאות מבוססת על מתמטיקה . החיפוש של קיט אחר סדר נוגע לידע ולאדם כאחד , והיא יודעת להקשיב . בעולם הקניות , " הצרכן החדש — מה הוא רוצה ? " יכה גלים . הספר החשוב הזה מסביר הכול , חושף לאן מועדות פנינו ומראה כיצד יחידים וחברות יכולים לקדם את ההיצע שלהם בה בעת שהם מקדמים את השורה התחתונה שלהם . בעודה נישאת על גלי הספר הראשון שלה , קיט מכניסה אותנו עמוק יותר אל עולם הצריכה העכשווי — למה הוא חשוב ומי יכול להרוויח ממנו . הנוף הקמעונאי עומד להשתנות בחמש השנים הקרובות יותר משהשתנה בחמישים השנים שקדמו להן . אופי התחרות השתנה מקצה לקצה , וספר זה מסביר איך סוחרים ומשווקים , שנאבקים להחזיק מעמד בסדר העולמי החדש , יכולים לזנק קדימה אם יש להם את הכלים הנכונים .
|
|