עמוד:11
פרק . 15 ניתוח השיקול הציוני - לאומי במדיניות הקרקעית 232 השיקול הציוני - לאומי ביחס למגזר העירוני 233 השיקול הציוני - לאומי ביחס למגזר החקלאי - כפרי 236 השיקול הציוני - לאומי : השוואה בין המגזר העירוני לכפרי 249 פרק . 16 ניתוח השיקול הכלכלי - מישקי במדיניות הקרקעית 258 השיקול הכלכלי - מישקי ביחס למגזר העירוני 259 השיקול הכלכלי - מישקי ביחס למגזר החקלאי - כפרי 264 השיקול הכלכלי - מישקי : השוואה בין המגזר העירוני לכפרי 270 פרק . 17 ניתוח השיקול החברתי במדיניות הקרקעית 274 השיקול החברתי ביחס למגזר העירוני 276 השיקול החברתי ביחס למגזר החקלאי - כפרי 280 השיקול החברתי : השוואה בין המגזר העירוני לכפרי 287 פרק . 18 ניתוח השיקול הסביבתי במדיניות הקרקעית 291 השיקול הסביבתי ביחס למגזר העירוני 292 השיקול הסביבתי ביחס למגזר החקלאי - כפרי 294 השיקול הסביבתי : השוואה בין המגזר העירוני לכפרי 297 פרק . 19 ניתוח השיקול התקציבי במדיניות הקרקעית 301 השיקול התקציבי ביחס למגזר העירוני 302 השיקול התקציבי ביחס למגזר החקלאי - כפרי 306 השיקול התקציבי : השוואה בין המגזר העירוני לכפרי 310 פרק . 20 ניתוח השיקול המינהלי במדיניות הקרקעית 314 השיקול המינהלי ביחס למגזר העירוני 315 השיקול המינהלי ביחס למגזר החקלאי - כפרי 321 השיקול המינהלי : השוואה בין המגזר העירוני לכפרי 324 פרק . 21 השיקול המשפטי : התפנית בעקבות הפסיקה 327 הגדרת " האינטרס הציבורי " ו " טובת הציבור " בספרות 328 הגדרת " האינטרס הציבורי " - מתקופת הישוב ועד לשנות התשעים 330 " האיתותים שבדרך " לשינויים שיבואו - שנות התשעים 331 " המפץ הגדול " – בג " צ " הקשת הדמוקרטית המזרחית " - אוגוסט 334 2002 שינויים בהליכי השימוע במועצת מקרקעי ישראל 336 שינויים במערכת היחסים בין המועצה ליועץ המשפטי לממשלה 339 שינויים במידת התלות בייעוץ המשפטי של המינהל 345
|