|
עמוד:4
סביבת צריכה אסתטית היברידית בהשוואה לסביבות של אמנות וטבע 75 . 5 קטגוריות של תרבות כתכונות אסתטיות 83 מהפכת הצריכה באנגליה : מחברה מעמדית לחברה צרכנית ; 84 חיקוי , חדשנות , אותנטיות ; 89 חיקוי , תואם ופונקציונליות ; 90 חיקוי , חדשנות וגיוון ; 94 מושג הטעם לאור תופעת החיקוי ; 96 הקשר הישיר בין איכויות אסתטיות לחיקוי ; 96 חיקוי ואותנטיות ; 99 סיכום 102 קליפה III מוצר צריכה מעוצב בתרבות . 6 יופי מוסרי והיעדר אינטרס תרבותי 107 יופי מוסרי ( ; 108 ( moral beauty הגותם של האמפיריציסטים הבריטים על רקע מהפכת הצריכה ; 111 הגותו האתית אסתטית של שפטסבורי בזיקה למונח ״היעדר אינטרס״ ; 115 מ״היעדר אינטרס מוסרי״ ל״היעדר אינטרס תרבותי״ – הוכחה אנליטית 126 . 7 האתיקה של המותג : המותג כחבר 130 . 8 אסתטיקה של צורה תרבותית : סיכום שהוא התחלה 135 ביבליוגרפיה ורשימת קיצורים 143 מפתח שמות ומושגים 155
|
|