תוכן העניינים

עמוד:10

זמן לרפלקציה פדגוגית ......................................................... 137 מנהיגים הם מורים ................................................................. 143 מורים טובים , בתי ספר מצוינים 144 ............................................ פרק : 4 הדרך הפינית : מדינת רווחה תחרותית ................................. 149 כוחה של הגלובליזציה 150 .......................................................... תנועת הרפורמה העולמית בחינוך ........................................ 153 כלכלה מבוססת - ידע ............................................................. 163 רווחה , שוויון ותחרותיות ....................................................... 171 שני אייקונים פיניים : נוקיה ו " פרוסקולו " ............................... 177 ביקורת על החלום הפיני ....................................................... 183 פרק : 5 האם העתיד הוא פיני ? ......................................................... 187 מצוינות הנובעת מבחירה בדרך שונה 188 ................................... רפורמה חינוכית מוצלחת ...................................................... 191 האם ידע על שינוי ניתן להעברה ? ......................................... 197 עתיד החינוך הפיני ................................................................ 202 דברים שלמדתי בפינלנד / נמרוד אלוני ............................................ 217 מקורות ........................................................................................... 223

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר