תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים חדשנות , פדגוגיה והכשרת מורים – דברי מבוא | יעל פויס , יהודית ברק ............... 7 שער ראשון : הרהורים על מהותה של חדשנות – אידאולוגיה וטכנולוגיה בין סמנטיקה לאידאולוגיה : מהותה של חדשנות פדגוגית בעיני מורי מורים | לאה ברץ , דלית לוי ............................................................................................. 25 מהותה של חדשנות פדגוגית בעידן הידע מנקודת ראותם של מורי מורים | דלית לוי , לאה ברץ ............................................................................................. 45 שער שני : עמדות בנושא חדשנות המקרה המיוחד של ראשי תכניות חדשניות להכשרת מורים ועמדותיהם בנושא חדשנות פדגוגית | ענת קינן , צבי עצמון , ענת אוסטר - לוינץ , איציק קורן ... 75 יוזמים או נגררים : עמדותיהם של ראשי מסלולים במכללות לחינוך בנושא חדשנות פדגוגית | יעל פויס , בלה גביש ................................................ 105 ״האם חווית במהלך הכשרתך חדשנות פדגוגית ? ״ עמדותיהם של סטודנטים להוראה בנושא חדשנות פדגוגית | יעל פויס , ח׳נסאא דיאב ............ 136 שער שלישי : סיפוריהם של מחדשים לנדוד למרחבים לא מוכרים : חדשנות כמסע | יהודית ברק 157 .............................. יזמי חדשנות עצמאיים – האם אפשר לאפיין אותם ? | ענת קינן , צבי עצמון , ענת אוסטר - לוינץ , איציק קורן ......................................................................... 176 ניצנים של חדשנות בשילוב טכנולוגיה בהכשרה להוראת ספרות | צביה לוטן , מירי מילר 196 ...................................................................................... שער רביעי : נתיבים אחרים בפנים ובחוץ חדשנות כשינוי חברתי בתכניות חלופיות להכשרה להוראה בישראל | דליה יפה מרקוביץ׳ .......................................................................................... 227 חדשנות בתכניות הכשרה אוניברסיטאיות לפרופסיות ״מורכבות״ וזיקתה להכשרת מורים | יהודית ברק , ח׳נסאא דיאב , יעל פויס 245 ....................... רכיבי חדשנות בהכשרה מקצועית באקדמיה הפלסטינית | ח׳נסאא דיאב 263 .......

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר