תוכן העניינים

עמוד:6

ג . שילוב פעילויות של כתיבה אמנותית וכתיבה תקשורתית 132 ............... ד . שמירת התוצרים ............................................................................. 134 הוראה של תהליכי ויסות ואסטרטגיות בכתיבה 134 ............................................ א . שלב התכנון של הכתיבה ................................................................ 136 ב . שלב התרגום - הכתיבה בפועל ....................................................... 165 ג . שלב השכתוב .................................................................................. 175 ד . תהליכי ויסות ומודעות הנלווים לכתיבה ......................................... 184 מודעות למאפיינים של " הטקסט הטוב " 190 ....................................................... שימוש באסטרטגיות הכתיבה לביצוע משימות של בית הספר ....................... 192 כתיבה עצמית ..................................................................................... 192 כתיבה תלוית טקסט ............................................................................ 193 אסטרטגיות מכשילות 200 .................................................................................. סיכום הפרק 203 ................................................................................................ סיכום .......................................................................................................... 204 ביבליוגרפיה ............................................................................................... 206

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר