|
עמוד:8
זיכרון מן העבר כמטפורה לחוויה בהווה : היכן שוכנת המשמעות המטפורית בזיכרון הילדות ? ............................................................................................... 225 מטפורה מושגית : עסקה בין שני הקשרים ........................................................ 230 המטפורה ככלי לחשיבה .................................................................................. 230 הקשר בין מטפורה מושגית לבין מטפורה לשונית ........................................... 232 מטפורות בהגותו של אדלר .............................................................................. 237 שפת האיברים .................................................................................................. 237 מטפורה , סגנון חיים וזיכרונות ילדות ............................................................... 239 שימוש מטרתי בפער בין המשווה למושווה ..................................................... 249 דיאלוג אינטר - סובייקטיבי אמפתי על משמעות המטפורה ............................... 265 המטפורה כשפת החלום ................................................................................... 265 נקודת המוצא המומלצת : השעיית ההבנה ....................................................... 271 סיכום : זיכרון הילדות - נרטיב מטפורי .............................................................. 275 מקורות ............................................................................................................. 275 חלק שלישי : עבודה עם זיכרונות מוקדמים פרק : 8 זיכרונות מוקדמים על רצף התהליך הטיפולי ................................ 283 היכרות עם הרצף הטיפולי ................................................................................ 283 שלבי הטיפול האדלריאני בקליפת אגוז ............................................................ 284 תפיסת רצף הטיפול האדלריאני ....................................................................... 286 תפיסת רצף הטיפול של אדלר ......................................................................... 286 תפיסת רצף הטיפול של דרייקורס ................................................................... 288 תפיסת רצף הטיפול של תלמידי דרייקורס ...................................................... 288 שלב יצירת הקשר הטיפולי .............................................................................. 293 שלב התחקיר הפסיכולוגי ................................................................................ 300 שלב חשיפת הפירוש וההסבר .......................................................................... 314 חשיפת הפירוש וההסבר על - פי אדלר .............................................................. 314 שלב ההכוונה - מחדש לקראת שינוי .................................................................. 324 רצף הטיפול האדלריאני - סיכום ...................................................................... 334 עבודה עם זיכרונות מוקדמים על רצף הטיפול ................................................ 334 מקורות ............................................................................................................. 337
|
|