|
עמוד:9
בשער השני מסע לאורך הנתיבה המקצועית של הטיוטור - מנחה הפרק החמישי הוא של נעמי וינר - לוי " אנחנו עמוד השדרה של ההתמחות " - זהות מקצועית של טיוטורים . החוקרת בחנה את תפיסת הזהות המקצועית של הטיוטורים כפי שהם תופסים אותה במנעד שבין יציבות ברורה לדינמיות הטרוגנית . בפרק השישי ״להבנות את הפנטהאוז״ - אבני דרך בהתפתחות הזהות המקצועית של טיוטוריות חשפה נורית דביר את תפיסת הזהות המקצועית ואת התפתחותה אצל טיוטוריות עמיתות באמצעות סיפור חייהן . בפרק השביעי " הזמן הנכון לנגן את הצליל " - הטיוטור כאימפרוביזטור מציגה בלהה בשן באמצעות מחקר עצמי הסתכלות בוחנת על תפקידה כטיוטורית בהיבט לא - שגרתי מתחום המוזיקה . בפרק השמיני של אסנת רובין " כמו טיפה " - על תפקיד הטיוטור בעיני טיוטורים מתחילים ניסתה הכותבת לאתר את התפיסה הייחודית וההתפתחותית של התפקיד בעיני הטירונים בתפקיד - הטיוטורים בשנתם הראשונה והשנייה . הפרק התשיעי האחרון בשער זה של בתיה צור יומן מסע - בנבכי ההנחיה של טיוטורית מתחילה מציג באמצעות יומן אישי את תהליך ההתפתחות בתפיסת התפקיד של טיוטורית מתחילה . השער השלישי להיות טיוטור - מנחה בחברה רב - תרבותית נפתח בפרק העשירי התאורטי הדיאלוג בחברה רב - תרבותית , ובו סוקרות אביבה כהן ונורית דביר את התחום המורכב כל כך . בפרק אחד עשר תפקיד הטיוטור בקבוצה רב-תרבותית - מרחב היצירה המשותפת הן מציגות באמצעות שני סיפורים אישיים המשולבים בעשייתן הטיוטוריאלית את מורכבות התפקיד בקבוצה רב - תרבותית . בפרק שנים עשר של רחל שגיא ורבקה רייכנברג " אתה נפגש אתו , אתה רואה אותו״ - תפיסה רב - תרבותית בראי סגנונות הקיום החוקרות מנתחות את תפיסת המונחים הקשורה בתפקיד הטיוטור באמצעות שתי תאוריות במשולב : זו של רב - תרבותיות וזו של סגנונות הקיום על מנת להרחיב את ההבנה לגבי תהליכים רב - תרבותיים . השער הרביעי והאחרון ״מה שרואים משם לא רואים מכאן״ - מבט על עבודת הטיוטור - מנחה כולל את פרק שלושה עשר של עדנה בנשלום , אתי גרובגלד , טלי בן ישראל , סילביה שטיגליץ ויעקב קדם , כלים שלובים - הנחיה משותפת בהתמחות ניהול אקדמי המתאר מודל של הנחיה משותפת . הפרק הארבעה עשר והאחרון של אסתי ורדי - ראט ישיבת צוות בנעלי בית או בנעלי עבודה ? ניתוח שיח המתקיים במהלך ישיבות צוות מאיר היבט מעניין וייחודי במחקר לגבי תפיסת תפקיד מקצועית של הטיוטור כפי שעולה מן המתרחש בישיבות הצוות .
|
|