תוכן עניינים

עמוד:8

פרק - 7 התנהגות אחרי קנייה מבוא / 141 דיסוננס בעקבות קנייה / 142 דרכים לצמצום דיסוננס / 145 הדיסוננס כגורם בפעולת השיווק / 147 השימוש במוצר / 152 תכיפות הצריכה / 152 כמות הצריכה / 153 הזדמנות הצריכה / 154 מסגרת הצריכה הכוללת / 154 תאונות בשימוש / 156 סיפוק הצרכן / 158 מודל התבדות הציפיות / 159 תאוריות של התבדות / 161 ההתבדות כטקטיקת שיווק / 164 מודל ההוגנות / 166 מיהם הצדדים ביחסי ההוגנות ? / 167 התשומות והתפוקות ביחסי החליפין / 168 תפיסות של הוגנות וסיפוק הצרכן / 169 תלונות הצרכן / 172 מהן תגובות הצרכן המאוכזב ? / 173 גישות להסבר התנהגות התלונה / 175 הסבר פסיכולוגי – תאוריית הייחוס / 176 כיצד מסיקים יחסי סיבה ותוצאה ? / 178 מתחושת אכזבה להגשת תלונה / 180 הסבר כלכלי / 182 השפעות חברתיות ואישיות / 184 טיפול המשווק בתלונות הצרכן / 185 ההיפטרות מהמוצר / 189 דרכי ההיפטרות / 191 ההיפטרות מהמוצר ופעולת השיווק / 194 נאמנות הצרכן / 197 נאמנות למותג מהי ? / 199 גורמי הנאמנות / 202 נאמנות למותג : ההשלכות על השיווק / 203 סיכום / 206 שאלות לחזרה / 208 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 209 הפניות ביבליוגרפיות / 213

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר