התנהגות צרכנים החלטות קנייה II

עמוד:4

Aviva Geva : CONSUMER BEHAVIOR BUYING DECISION PROCESSES II מהדורה ראשונה כתיבה : ד " ר אביבה גבע עריכה : הדר יעקובסון עיצוב גרפי ועיצוב העטיפה : זאב פרל התקנה והבאה לדפוס : אפרת אלף סדר מקינטוש : שוש רוחלין צילום : יורם וינברג טיפול בזכויות יוצרים : פורטונה כהן , קטלין כהן , אורלי מרגלית יועצים : פרופ ' יעקב הורניק ( אוניברסיטת תל אביב ) פרופ ' אריה גולדמן ( האוניברסיטה העברית ) ד " ר ישראל נבנצאל ( אוניברסיטת בר אילן ) מהדורה שנייה כתיבה : פרופ ' אביבה גבע עריכה : יוליה גלפרין עיצוב גרפי : ירדן זהבי עיצוב העטיפה : זאב פרל התקנה והבאה לדפוס : ענבל מנליס סדר : דלית סולומון איורים : רחל אהרון שריקי , רונית בורלא טיפול בזכויות יוצרים : עינת הכהן ריכוז הפיתוח : אורלי מרגלית יועצים : פרופ ' דוד מזורסקי ( האוניברסיטה העברית ) ד " ר יורם קלמן ( האוניברסיטה הפתוחה ) מק " ט -10455 2021 מסת " ב NISB 978 - 965 - 06 - 1372 - 3 › תשע " ג – . 2013 כל הזכויות שמורות לאוניברסיטה הפתוחה . בית ההוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה , הקריה ע " ש דורותי דה רוטשילד , דרך האוניברסיטה , 1 ת " ד , 808 רעננה . 43537 The Open University of Israel , The Dorothy de Rothschild Campus , 1 University Road , P . O . Box 808 , Raanana 43537 . Printed in Israel . אין לשכפל , להעתיק , לצלם , להקליט , לתרגם , לאחסן במאגר מידע , לשדר או לקלוט בכל דרך או בכל אמצעי אלקטרוני , אופטי , מכני או אחר כל חלק שהוא מהחומר שבספר זה . שימוש מסחרי בחומר הכלול בספר זה אסור בהחלט , אלא ברשות מפורשת ובכתב ממדור זכויות יוצרים של האוניברסיטה הפתוחה . 41 51 61 71 81 91 02 12 22

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר