עמוד:7
פרק - 6 קנייה מבוא / 75 מהערכת חלופות להחלטת קנייה / 77 תמריצים / 79 מהם תמריצים / 81 השפעת התמריץ בטווח הקצר / 98 השפעת התמריץ על הקנייה החוזרת / 99 זלזול בהוזלה / 101 קניית החלטות / 103 סיכום / 104 תחבולות מכירה / 105 השפעות ההיצג / 105 תאוריית הערך / 106 יישום תאוריית הערך להתנהגות הקנייה / 109 תאוריית המשיכה / 113 אפקט העליונות האסימטרית / 114 אפקט הפשרה / 117 שכנוע בדרכי התרצות / 119 דרישה בשלבים / 120 הדבקת תוויות / 125 סיכום / 128 שאלות לחזרה / 129 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 130 הפניות ביבליוגרפיות / 135
|