תוכן עניינים

עמוד:8

פרק - 2 הכרה בצורך תהליך ההכרה בצורך / 63 שינויים בתפיסת המצב המצוי / 65 שינויים בתפיסת המצב הרצוי / 66 שינויים בתפיסת הפער שבין המצוי לרצוי / 66 ההכרה בצורך ופעולת השיווק / 66 סיכום / 71 מניעי הצרכן / 72 מהי הנעה ? / 72 מיון הצרכים / 72 התעוררות צרכים / 75 מניעים מולדים לעומת נרכשים / 75 גירויים פנימיים וחיצוניים / 75 דינמיקה של צרכים / 76 גישות במחקר מניעי הצרכן / 77 הגישה הפסיכואנליטית / 77 הגישה ההומניסטית : תאוריית " מדרג הצרכים " / 82 מדידת מניעים / 84 סיכום / 86 תפיסת הצרכן / 87 מהי תפיסה ? / 87 חשיפה / 88 חשבונאות נפשית : חוק ובר של התנהגות הצרכן / 89 ההשלכות על השיווק / 92 קשב / 95 גורמי קשב אישיים / 95 גורמי קשב שמקורם בגירוי / 97 פירוש / 100 ארגון התפיסה / 101 זיהוי עצמים / 104 סיכום / 104 שאלות לחזרה / 105 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 106 אירוע : מחקר מניעים עבור שירותי הניקוי היבש / 109 שאלות לאירוע / 116 הפניות ביבליוגרפיות / 117

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר