עמוד:5
תוכן עניינים כללי כרך ראשון החלטות קנייה I פתח דבר פרק 1 מבוא פרק 2 הכרה בצורך פרק 3 הקנייה השקולה : חיפוש מידע פרק 4 התגבשות עמדות והערכת חלופות כרך שני החלטות קנייה II פרק 5 שכנוע הצרכן פרק 6 קנייה פרק 7 התנהגות אחרי קנייה פרק 8 התנהגות הצרכן במעורבות נמוכה מפתח חברות מפתח אישים מפתח העניינים כרך שלישי הצרכן בסביבתו פרק 9 פילוח השוק פרק 10 תרבות הצרכן פרק 11 תרבויות משנה והפצת חידושים פרק 12 אתיקה של צרכנות נספחים מפתח חברות מפתח אישים מפתח העניינים
|