תוכן העניינים

עמוד:4

2 . 4 טראומה קולקטיבית 103 2 . 4 . 1 טראומה קולקטיבית אצל פרויד 103 2 . 4 . 1 . 1 רצח האב הקדמון 103 2 . 4 . 1 . 2 חזרה כפייתית והתעכבות של הטראומה הקולקטיבית 108 2 . 4 . 2 מאפייני הטראומה הקולקטיבית 113 2 . 5 ניתוח זיכרון וטראומה קולקטיביים בקולנוע 118 2 . 5 . 1 טראומות קולקטיביות בקולנוע 118 2 . 5 . 2 ניתוח טראומות קולקטיביות בסרט מיסטיק" "ריבר 119 פרק שלישי טראומות כור ההיתוך ? הגזע והאימפריה והמפגש עם פנטזיות של אחרים 133 3 . 1 מבוא 135 3 . 2 הטראומה של הגיבורה בסרט שתיקת" "הכבשים 135 3 . 3 טראומות קולקטיביות בהיסטוריה האמריקנית 144 3 . 3 . 1 אישי וקולקטיבי שתיקת"ב "הכבשים – התרבות של הפצע 144 3 . 3 . 2 שלוש טראומות גרעין בהיסטוריה האמריקנית 146 3 . 3 . 2 . 1 טראומת כור ההיתוך הכושל או האויב מבפנים 146 3 . 3 . 2 . 2 טראומת הגזע 154 3 . 3 . 2 . 3 טראומת האימפריה בעל כורחה 154 3 . 4 מהי פנטזיה ? 155 3 . 4 . 1 פנטזיה היא אישית ותומכת במציאות 156 3 . 4 . 2 פנטזיה תרבותיות–ורב בהתקבלות שתיקת" "הכבשים 161 3 . 4 . 3 הסובייקט המפוצל והטראומה של הממשי חראב הגדול 164 3 . 4 . 4 האיווי של חראה כפנטזיה 167 3 . 4 . 5 פנטזיה והאיווי של חראה שתיקת"ב "הכבשים ובקולנוע האמריקני העכשווי 168 3 . 4 . 6 האידאולוגיה של הפנטזיה של ידיעת האיווי של חראה 173 פרק רביעי תיאוריית הקשר 177 4 . 1 מבוא 179 4 . 1 . 1 רקע היסטורי 179 4 . 1 . 2 תיאור 'ג"יי אף קיי – תיק פתוח" ויציאתו לאקרנים 180 4 . 1 . 3 המחלוקות סביב הסרט 182 4 . 2 סרט קלאסי או פוסט מודרני ? 184 4 . 2 . 1 " יי'ג אף קיי – תיק "פתוח כסרט קלאסי 184

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר