תוכן העניינים

עמוד:3

תוכן העניינים הקדמה 7 ............................................................................................................................. מבוא 13 ............................................................................................................................. ההתנתקות מחבל-עזה – " פעמי הפינוי מתגעשים שנית 13 ................................................................... " השיקולים להקמת גוש-קטיף 14 .................................................................................................... יישובים ואוכלוסייה במועצה המקומית חבל-עזה 17 ............................................................................ " בנערינו ובזקנינו " – הפרופיל האנושי של המתיישבים בחבל-עזה 21 ..................................................... סיכום ודיון 24 ........................................................................................................................... פרק א 27 ........................................................................................................................... ' " דין צריםנ – כדין אביב-תל : " שיקולי-ההתנתקות החד-צדדית והישגיה 27 ..................................................... " היהפוך כושי עורו : " אריאל שרון , " אבי ההתיישבות , " הוגה תכנית-ההתנתקות החד-צדדית 28 ................. ?! " עצת אחיתופל : " השפעת מקורביו ? 30 ........................................................................................... שיקולים אסטרטגיים : מדיניות וביטחון 34 ........................................................................................ " העולם כולו נגדנו : " התחייבויותיה של ידידתנו , ארה " ב , לגיבוי תכנית ההתנתקות – משענת קנה רצוץ 43 ..... ? " האתרוג : " שרון , התקשורת וההתנתקות 46 ..................................................................................... " עומק העקירה – כעומק החקירה : " היבטים אישיים כהסבר לתכנית ההתנתקות 49 .................................... " משאל העם " ו " הקמת קדימה " – כל הדרכים מובילות להתנתקות 52 ...................................................... סיכום ודיון 54 ........................................................................................................................... פרק ב ' 59 ........................................................................................................................... " אין חדש תחת השמש : " פינוי שטחים ויישובים על-ידי ממשלות ישראל – כתקדים לפינוי חבל-עזה 59 ........... סיכום ודיון 66 ........................................................................................................................... פרק ג ' 71 ........................................................................................................................... " ההי לא תהיה " – ההתנגדות להתנתקות : על השבר-קו בין אלימות להידברות 71 ....................................... החוק ושברו : כישלון הפנייה לבג 72 ............................................................................................ צ " " היה לא תהיה " – שברה של הציונות הדתית 74 ................................................................................. " אנשים אחים אנחנו : " דרכי ההתנגדות להתנתקות באווירה מתלהמת 79 ................................................. צה " ל והציבור הדתי-לאומי – נוכח הפינוי הכפוי 85 ............................................................................ בני-הנוער נוכח פעולות המחאה כנגד תכנית ההתנתקות 90 ................................................................... סיכום ודיון 91 ........................................................................................................................... פרק ד 97 ........................................................................................................................... ' " עד המתיישב האחרון " – מדיניות ? חזון ? עיניים-אחיזת ? 97 ................................................................ " עבדי הזמן עבדי עבדים הם " – ממד תכנון הזמן ומשמעותו 98 .............................................................. היערכות לפינוי ול " יום שאחרי : " " הפתרון הקהילתי " 102 ................................................................... מערכת החינוך בחבל-עזה : מבנה ותמורות 104 ................................................................ 2005-2012 " תפוח האדמה הלוהט " – מערכת-החינוך נוכח הפינוי 113 ................................................................... סיכום ודיון 115 ......................................................................................................................... פרק ה 121 ......................................................................................................................... '

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר