תוכן העניינים

עמוד:12

ומרק פרנקו . מחקריהם סיפקו לי השראה מתמדת , והזכות לקבל את הערותיהם , הצעותיהם וביקורותיהם הנוקבות והחכמות תרמה רבות לספר . התמיכה שניתנה לי במהלך כל תהליך העבודה משני עורכיי ברוטלדג , ' טליה רוג'רס , מוציאה לאור , חקר התיאטרון והמופע ; ומין–הא דונג , עורכת המשנה , היתה פשוט יוצאת מהכלל . תודתי לריצ'רד שכנר ולדיאנה טיילור על עצתם , שתרמה להכנת הפרויקט הראשוני של כתיבת הספר . תודה לכם גם חוזה מוניוס וטאוויה ניונגאו על המשוב יקר הערך על טיוטות מוקדמות לחלק מהפרקים שלהלן . תודה חמה לשלושה ציבורים שעבודתם וחשיבתם הביקורתית מנחה את מרבית כתיבתי : האמנים שהיה לי העונג לשתף עמם פעולה בשני העשורים האחרונים , אם כדרמטורג ואם כעמית ליצירה , תלמידיי המבריקים ועמיתיי יוצאי הדופן במחלקה לחקר המופע באוניברסיטת ניויורק . לפי הסדר אם כן , תודתי מקרב לב לפרנסיסקו קמאצ'ו , ורה מנטרו , ז'אאו פיאדירו , סרג'ו פלאג'ו , מג סטיוארט , רייצ'ל סוויין , אליאונורה פבייאו וברוס מאו ; לכל תלמידיי , במיוחד ויקטוריה אנדרסון , ג'יליאן ליפטון , פ . ג' . נובלי , שאני שאקור , רודריגו טיסי , ג'ני ג'וי , שון סיימון , ניקי סזאר–ברטניקי , קים ג'ורדן , דוריטה האנה , פרננדו קלזדילה , מישל מיניק וסרה סרוונאק ; ולעמיתיי , ברברה בראונינג , אנה דוויר–סמית , דבורה קפצ'ן , ברברה קירשנבלט–גימבלט , חוזה מוניוס , טאוויה ניונגאו , אן פלגריני , ריצ'רד שכנר , קארן שימקאווה , דיאנה טיילור ואלן וייס , על תמיכתם והדרכתם המסורה והמתמשכת . תודה לאמי מריה לוסייה ולאבי ויטולד על תמיכתם ועל אהבתם . תודה למנואל . תודה לסזאר . תודה לקיקה ולפרננדו , לליאו ולרה . תודה לכם אלזה וטוביאס על ההיעשויות היפהפיות והחכמות שלכם . תודה לחבריי פדרו ותרזה , לואיס פדרו , סרג'ו וסיסי , ורה , סקוט , מרים , כרמן ומתיו . תודה לך אליאונורה . הספר הזה בשבילך .

הוצאת אסיה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר