|
עמוד:11
תודות תודתי מקרב לב לכל מי שתרמו אינספור רעיונות , הערות , עבודה , ידידות , לימוד , השראה , חכמה ואמנות במהלך כל כתיבת הספר . ברצוני לפתוח בתודה כנה לאמנים שהספר עוסק בעבודתם : ז'רום בל , טרישה בראון , חואן דומינגס , ורה מנטרו , ברוס נאומן , ויליאם פופ . ל , לה ריבוט וקסבייה לה רואה . ברצוני להודות גם לקבוצות שלהם ולמנהלים שלהן על עזרתם בגישה לחומרים ארכיוניים , צילומים וסרטי וידאו , כמו גם על תשובותיהם הזריזות והסבלניות לשאלותיי , הבלתי פוסקות והתמיד דחופות . לפיכך , תודה לכם סנדרו גרנדו , מריה כרמלה , לידיה גריי ורבקה דייוויס . ברצוני להודות לקתרין שוף ולוסיאנה פינה על רשותן הנדיבה להדפיס את צילומיהן היפהפיים . אליס רייגן הגיהה טיוטה מוקדמת של כתב היד , וברצוני להודות לה על עזרתה בשלב רגיש בתהליך הכתיבה . פרק 6 פורסם לראשונה עם כותרת שונה מעט ב– Blackening Europe ( בעריכת Heike , ( 2004 routledge , Hernandez-raphael והוא מודפס כאן מחדש ברשות . הרעיונות שמאחורי פרק 5 לובנו לראשונה במאמר קצר שפורסם –ב , Women and Performance גליון . 2004 , 27 הגרסה הסופית של כתב היד נערכה והוגהה בידי ג'ני ג'וי . על תשומת הלב המסורה לפרטים , על התובנה הביקורתית ועל חקירת כמה קצות חוט סבוכים , ספר זה חב לה רבות . אני אסיר תודה לקוראיי האנונימיים , שהעריכו את הפרויקט בשלביו המוקדמים בעבור רוטלדג . ' הערותיהם היו יקרות מפז להתפתחותו . תודתי מקרב לב גם לשני קוראי כתב היד בנוסחתו המלאה הראשונה , רמזי ברט
|
|