|
עמוד:4
א ' או עוד שנה בגן 89 ................................................................. ? פרק שלישי : אקלים-גן מיטבי 95 .................................................. ארגון-הגן וניהולו 96 ...................................................................... התלקיט וטבלת-ההתפתחות האישית לכל ילד 102 ............................ פרק רביעי : תפקידה של הגננת לטיפוח זהות יהודית בגן 117 ............... פרק חמישי : מיומנויות-ניהול-גן 135 .............................................. ניהול-צוות בגיל הרך 137 ................................................................ הצעות לסדר-יום בגן-ילדים – עם הארכת-יום-הלימודים במסגרת " אופק חדש " 142 .......................................................... הצעה לארגון סדר-יום בגן-ילדים לגילאי טרום-טרום-חובה 143 ......... ניהול-זמן – חשוב או דחוף 158 ...................................................... ? ניהול-זמן – טיפול במקור , לא בסימפטום 159 ................................... קבלת-החלטות – תכונת מנהיגות חשובה 161 ................................... קידום-המועמד 163 ....................................................................... כאשר ההחלטות אינן מוצלחות 164 ................................................. מינהל 165 ..................................................................................... פרק שישי : יחסי הגננת עם גורמי-חוץ 167 ...................................... התפתחות-הייעוץ החינוכי לגיל הרך 167 .......................................... מוקדי הפעילות הייעוצית כיום ומוקדי-פעילות אפשריים בעתיד 170 ... רצף גן – בית-ספר 173 .................................................................... יחסי גננת – רשות מקומית 174 ....................................................... יחסי גננת – מפקחת ומדריכות 175 .................................................. יחסי גננת עם גננות עמיתות 176 ...................................................... קשרי שדה-מכללה 176 ................................................................... פרק שביעי : ביטחון ובטיחות בגן 179 .............................................. רקע 180 ....................................................................................... מ טיחות מונעת – לבטיחות מעצבת 181 .......................................... הגדרה חדשה לחינוך לבטיחות 182 .................................................. הרחבת המושג " בטיחות 183 ......................................................... " מרכיבי-החינוך לבטיחות 183 .......................................................... עידוד מעורבות של המבוגרים המשמעותיים בהקנית ערכי-היסוד של התנהגות בטוחה 185 ............................................................. תיק-ניהול-גן 186 ........................................................................... סריקת-הגן והחצר 187 ................................................................... נעילת שער הגן 188 ........................................................................ השגחה בזמן פעילות בחצר 188 ....................................................... בדיקת ציוד 188 ............................................................................. תאונות-תלמידים 188 .................................................................... אירועים חריגים 188 ...................................................................... פרק שמיני : הגננת כמנהיגה לסביבה אקולוגית 191 ........................... טיפוח סביבה אקולוגית בקרבת-הגן – הדרכים להגשמת תכניתעבודה אופרטיבית בנושא ( רקע תאורטי 191 ................................. ( כיצד תבוא התאוריה לידי ביטוי בגן 193 ......................................... ?
|
|