עמוד:10
רשימת לוחות לוח : 1 מודל לאיסוף ולניתוח נתונים על חוללות עצמית עלדפי מקורות החוללות 96 ........................................................................................................................... לוח : 2 טבלת מטרות יומית 106 ............................................................................................................................... לוח : 3 טבלת מטרות חודשית 107 .......................................................................................................................... תרשימים תרשים : 1 מודל מבוסס ביצוע מונחה בשיטת הפינגדפונג להוראה וללמידה של המחקר האיכותי 44 ............................................................................................. תרשים : 2 החוללות העצמית לקריאה עצמאית של א ‘ לפני ההתערבות 99 ............................................. תרשים : 3 התנהלות נורמטיבית של א ‘ עם בעיות בקריאה עצמאית וסיבותיה לפני ההתערבות 102 ................................................................................................................... תרשים : 4 הסיבות לאי קריאה עצמאית של א 103 ................................................................................................ ‘ תרשים : 5 תיאור תמונת החוללות העצמית של א ‘ לקריאה עצמאית לפני ההתערבות 104 ................................................................................................. תרשים : 6 החוללות העצמית לקריאה עצמאית של א ‘ אחרי ההתערבות 109 ......................................... תרשים : 7 יחס חיובי לקריאה לעומת אי קריאה לאחר ההתערבות 110 ....................................................... תרשים : 8 תיאור תמונת החוללות העצמית של א ‘ לקריאה עצמאית לאחר ההתערבות 111 ..................................................................................................................................... תרשים : 9 תמונת המוטיבציה של התלמידות במגזר החרדי ללמוד אנגלית לפני ההתערבות 148 ........................................................................................................................................ תרשים : 10 תמונה מרוכזת של המוטיבציה של התלמידות ללמוד אנגלית לפני ההתערבות 151 ........................................................................................................................................ תרשים : 11 סיבות לחוסר רצון ללמוד אנגלית ואווירה שלילית לפני ההתערבות 152 ........................................................................................................................................ תרשים : 12 הצעות התלמידות לייעול דרכידההוראה במקצוע האנגלית לפני ההתערבות 155 ........................................................................................................................................ תרשים : 13 תמונת רכיבי הגישה החיובית לאנגלית לפני ההתערבות 158 .................................................... תרשים : 14 מפת המוטיבציה של המשתתפות במחקר ללמוד אנגלית 161 ................................................ תרשים : 15 תמונת המוטיבציה של התלמידות ללמוד אנגלית לאחר ההתערבות 162 ..................................................................................................................................... תרשים : 16 השוואה בין תמונת המוטיבציה ללמוד אנגלית לפני ההתערבות ואחריה 163 ......................................................................................................................
|