נספח ד: תקצירי קורות חיים של חברי הוועדה

עמוד:194

דורית ארם פרופסור חבר בחוג לחינוך מיוחד וייעוץ חינוכי בבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב . בשנים 2011-2008 עמדה פרופש ארם בראש המגמה לחינוך מיוחד , וגם שימשה יו״ר שותף של האגודה הישראלית לאוריינות ושפה . פרופש ארם עומדת כיום בראש המגמה לייעוץ חינוכי . פרופש ארם היא חברת הנהלה באגודה הישראלית לאוריינות ושפה ובאגודה למען הילד בגיל הרך . ( OMEP ) היא חוקרת את אופי האינטראקציה של הורים וגננות עם ילדים בעת שיחה , קריאת ספר וכתיבה , ובוחנת את משמעותה להתפתחות ניצני האוריינות ולהתפתחות הרגשית חברתית של ילדים בעלי התפתחות תקינה , ילדים בעלי צרכים ייחודיים וילדים ממיצב חברתי כלכלי נמוך . בעלת תואר שלישי בחינוך מאוניברסיטת תל אביב , . 1998 יפעת בן דוד קוליקנט מרצה בכירה בבית הספר לחינוך באוניברסיטה העברית בירושלים . את התמחותה הבתר דוקטורלית עשתה בשנים 2005-2004 באוניברסיטת נורתשווסטרן . בשנת 2009 הייתה מרצה אורחת באוניברסיטת סטנפורד . המחקר של ד״ר בן דוד קוליקנט מתמקד בבחינת משולש היחסים : תלמידים , למידה בית ספרית , וטכנולוגיה בעידן הידע . מחקרה נע בעיקר סביב שתי שאלות הקשורות זו בזו : ( א ) כיצד משפיע הידע החוץ בית ספרי של תלמידים על למידתם בבית הספר ? ו ( ב ) מהן הפדגוגיות ההולמות את עידן הידע וצורכי התלמיד ומה תפקיד הטכנולוגיה בהן ? בעלת תואר שלישי בהוראת המדעים ממכון ויצמן למדע , . 2002 מונא חורי כסאברי פרופסור חבר בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית בירושלים . את ההתמחות הבתר דוקטורלית עשתה באוניברסיטה של שיקגו . הייתה חוקרת אורחת בפקולטה לעבודה סוציאלית באוניברסיטה של טורונטו . חורי כסאברי חברה בוועדת ההוראה של בית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית , ומאז 2007 היא חברה בוועדת המשנה של ות״ת לקידום ההשכלה הגבוהה בחברה הערבית . תחומי המחקר שלה כוללים אלימות בבית הספר , עבריינות נוער , זכויות ילדים ובריונות ברשת . בעלת תואר שלישי מבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית , . 2002 טלי טל פרופסור חבר בטכניון , במחלקה לחינוך למדעו וטכנולוגיה . פרופש טל עומדת בראש קבוצת הסביבה ומשמשת יושבת ראש של הגן האקולוגי . את התמחותה הבתר דוקטורלית עשתה באוניברסיטה של מישיגן . פרופש טל היא עורכת משנה בכתב העת Journal of Research in . Science Teaching חברה בהנהלת האגודה הישראלית לאקולוגיה ומדעי הסביבה ועורכת אחראית של כתב העת שאקולוגיה וסביבהש . תחומי המחקר שלה כוללים למידה משמעותית בבית הספר ובסביבות לא פורמליות ( מוזיאון , טבע , ( חינוך מדעי לכול וחינוך סביבתי . בעלת תואר שלישי מהטכניון , . 1998

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר