פרק 2: שונויות ברקע המשפחתי ובמיצב החברתי־כלכלי

עמוד:38

ד . יש ליצור קשרים משמעותיים ומתמשכים בין בית הספר וצוותו לבין ההורים , במיוחד כשמדובר במשפחות מרקע חברתי כלכלי חלש . על בית הספר להבין את שפתם ואת רצונותיהם של ההורים ולעודד אותם לפנות לבית הספר ולהיעזר בו בשעת הצורך . ה . יש לספק שירותי העשרה להורים צעירים מעוטי יכולת כדי לאפשר להם לתמוך בילדיהם לשם התפתחות מיטבית של הילדים בגיל מוקדם ככל האפשר .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר