חינוך לכול – ולכל אחד במערכת החינוך בישראל

עמוד:ט

עוזרת למנכ״ל , מר דני פסלר – מנכ״ל , ד״ר לולי שטרן , מנהלת חטיבת כיתות היסוד . בבית הספר הניסויי יסודי שמשגבש : גבש הילה בן פורת , מנהלת . בבית חינוך ניסויי שש שנתי שרמות חפרש : גבש ברוריה סלע , מנהלת , גבש נילי קפלן , אחראית על מרכז ההפצה . משיבים בציבור הרחב לקול הקורא של הוועדה : בדצמבר 2012 פנתה הוועדה בקול קורא לאנשי חינוך שיסייעו לה באיסוף מידע על שיטות פדגוגיות שנמצאו מתאימות לקידום תלמידים שונים , על סוגיות רגשיות וחברתיות המשתקפות בשונות בין תלמידים או משפיעות עליה וכן על פיתוח מקצועי מיטבי של מורים הפועלים בסביבות הטרוגניות . הוועדה מודה מקרב לב לכל הפונים ששיתפו אותנו בעשייתם הפורייה ומעוררת ההשראה : גבש נילי אבינון , עמיתה במכון מנדל למנהיגות חינוכית ; עו״ד נעה ביתן מאקי״ם , מר אייל בן עמי , גבש אביבית בנק , גבש יעל בן ציון כוכנוביץ , גבש ליאת בראון , גבש ניני גוטספלד , ד״ר קרול גולדפוס , גבש מיה הלוי ממוזיאון המדע ע״ש בלומפילד בירושלים , לפרופש עמי וולנסקי מאוניברסיטת תל אביב , לד״ר דובי וייס , המדען הראשי של עת הדעת , לפרופש איגור ורנר מהמחלקה להוראת המדעים בטכניון , לגבש דפנה זילברמן שמש , למר עמיחי ים , לגבש מרים ינובסקי , למר ברוך יעקובי , מנהל בית הספר עין הים , לד״ר מרב יפרח , לגבש אילה יפתח , לגבש יפה כהן , לד״ר חן ליפשיץ מהמכללה האקדמית אשקלון , למר יעקב מרמלשטיין , לד״ר אורנית ספקטור לוי , למר משה עוזיאל , לגבש ענת פלג , מנהלת משאבי הידע במכון ברנקו וייס , למר איתן פלדי , למר ויליאם פרגשון , למר אביאל רובוביץ , לד״ר מלודי רוזנפלד , למר ירון שוורץ מהתכנית ללימודי מגדר באוניברסיטת בר אילן , ולמר יצחק תורגשמן . צוות היזמה : מסמך זה לא יכול היה לראות אור ללא העזרה והתמיכה המתמשכת של צוות היזמה . תודה מיוחדת לד״ר אביטל דרמון , מנהלת היזמה למחקר יישומי בחינוך , על הצבת רף גבוה ובלתי מתפשר מחד גיסא ועל הנכונות לשוחח , לשמוע ולהשתכנע מאידך גיסא . לזיוה דקל ורעות יששכר על סיוען הנדיב והמחויך תמיד בענייני מנהלה , לוגיסטיקה והפקה , לעדה פלדור , על עריכת לשון בלתי מתפשרת אך מתחשבת , ליהושע רוזנברג שליווה את הפרויקט בראשית דרכו וסייע בהתוויית דרכו , לאיתי פולק ועפרה ברנדס שחלקו עמי בחפץ לב את ניסיונם העשיר בריכוז ועדות . לעודד בושריאן ואורית סומר על השותפות בדרך . שיפוט עמיתים טיוטת המסמך המסכם את עבודת הוועדה הועברה לשיפוט עמיתים מהארץ ומחו״ל . זהות השופטים לא הייתה ידועה לחברי הוועדה עד מועד פרסום המסמך . תהליך השיפוט נועד להבטיח ביקורת חיצונית , מקצועית , עניינית וחסרת פניות אשר תסייע למחברי המסמך להיטיב

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר