|
עמוד:133
מקורות אבדור , שש . ( 2012 ) מורים משתלמים מעריכים את קורסי ההשתלמות הנערכים באחריות מרכזי הפסג״ה בישראל בשנה״ל תשע״ב ( דוח מחקר מסש . ( 2 ירושלים : משרד החינוך . אבידב אונגר , אש , רוזנר , מש ורוזנברג , אש . ( 2013 ) הפיתוח המקצועי של עובדי הוראה בראי הרפורמות של ״אופק חדש״ ו״עוז לתמורה״ – ממדיניות ליישום . בתוך שש שמעוני ואש אבידב אונגר ( עורכות , ( על הרצף : הכשרה , התמחות ופיתוח מקצועי של מורים – מדיניות , תיאוריה ומעשה . תל אביב : מכון מופ״ת ומינהל הכשרה ופיתוח מקצועי לעו״ה של משרד החינוך . עמש . 196-165 אבירם , רש . ( 1999 ) לנווט בסערה , חינוך בדמוקרטיה פוסט מודרנית . רמת גן : מסדה . בלנק , כש ושביט , יש . ( 2013 ) ״מפריע לכל הכיתה״ : בעיות משמעת בכיתה והקשר שלהן להישגי התלמידים . בתוך : דש בן דוד ( עורך , ( דוח מצב המדינה : חברה , כלכלה ומדיניות , ירושלים : טאוב . עמש . 251-233 בן דוד , דש ובלייך , חש . ( 2013 ) ״עוני ואי שוויון בישראל : התפתחויות לאורך זמן ובהשוואה ל OECD ״ , בתוך : דש בן דוד ( עורך , ( דוח מצב המדינה : חברה , כלכלה ומדיניות , ירושלים : טאוב , עמש . 68-17 בר חיים , אש וחובש . ( 2013 ) ״שינויים בשוויון הזדמנויות בהשכלה , בתעסוקה ובכלכלה : 2008-1995 ״ , בתוך : דש בן דוד ( עורך , ( דוח מצב המדינה : חברה , כלכלה ומדיניות , ירושלים : טאוב , עמש . 232-213 ברנע , נש , קברמן , צש ודורי , יש . ( 2007 ) ממבחנים ארציים סטנדרטיים להערכה חלופית שזורה בלמידה בפרויקט ״בגרות 2000 ״ : עמדות מנהלים , מורים ותלמידים . הלכה ומעשה , . 19 אוחזר מתוך : http : // cms . education . gov . il / EducationCMS / Units / Tochniyot _ Limudim / HalachaVemase / Sifriyot / MechkareyHaaracha / Mivchanim . htm גובר , נש . ( 2000 ) הכשרת מורים והשתלמותם ברוח החינוך הביקורתי , הרצאת מליאה , כנס גישות אלטרנטיביות בהוראה והכשרה , מכללה אקדמית תל חי , 6-5 באפריל . גליקמן , חש וליפשטט , נש . ( 2013 ) הוראה בקבוצות לימוד ( הקבצות ) בחטיבות הביניים : בראי המבחנים . דוח בהוצאת ראמ״ה , הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך . הדר פקר , דש . ( 2013 ) הקשר בין מצב רגשי חברתי ובין הישגים בלימודים של תלמידי בית ספר – סקירה מוזמנת כחומר רקע לעבודת הוועדה ״מערכת חינוך לכול ולכל אחד״ , היזמה למחקר יישומי בחינוך .
|
|