|
עמוד:8
לאה גיבורת "לפנים מן החומה" 148 עגנון והעיר העתיקה ; 149 מכתיבה שלא מדעת אל כתיבה מדעת ; 150 מקומו של הסמל בהבנת היצירה ; 155 הרובד הקבלי של הסיפור 158 פרק שני : הקבלה כבסיס לעיצוב היצירה 170 " אגדת הסופר" 170 " מעשה עזריאל משה שומר ספרים" 185 עוד על "מעשה רבי גדיאל התינוק" 196 פרק שלישי : מוטיב קבלי השזור ביצירות אחדות 200 גלגולי נשמות 200 רציונליזציה של המושג " גלגול" ; 201 פירוש המציאות לפי סוד הגלגול ; 202 מספר הגלגולים האפשרי של הנשמה ; 203 גלגולי מין בשאינו בן מינו 207 צורת הפרצוף – משמעותה הקבלית וזיקתה לאופי הדמות 216 אף ועיניים כמעצבי אופי והלכי רוח ; 216 שערות הראש והזקן 220 פרק רביעי : ממושג קבלי לתיאור ארצי 230 גלגולן של תפיסות קבליות 230 " לית אתר פנוי מיני , " " ממלא כל עלמין , " " אין עוד מלבדו כלל" ; 230 הזיווג הקבלי 234 גלגולם של מושגים קבליים 237 " אויר עליון" " אויר שאינו נתפס" ; 237 " רשימו" ; 238 " מטי ולא מטי , " " אור מקיף" 240 טרנספורמציה קומית 242 הגברת הימין על השמאל ; 242 "קטנות וגדולות" 244 פרק חמישי : מדרשי קבלה חדשים פרי עטו של עגנון 246 " בית" – גלגולו של מוטיב 247 נשמות ישראל נאצלות מאותיות התורה 251 הכרת התורה דרך האדם 255 דרוש על גלגול נשמות 256 גלגול הצדיקים בדגים 257
|
|