תוכן עניינים

עמוד:4

חלק : 2 יישום למידה אסטרטגית לשם יצירת ארגון סתגלני 39 / פרק 3 למידה אסטרטגית : ארבעה צעדים , מחזור למידה אחד 41 / יש לך שיטה מבוססת ? 42 / מה עבר לנו בראש ? 43 / הברירה הטבעית 44 / תיאוריית המורכבות 45 / ארגון לומד 46 / המשימה החדשה של האסטרטגיה 46 / חמש היכולות המנצחות 46 / מחזור הלמידה האסטרטגית 47 / הלקח שלימד אותנו דמינג 48 / בניית יכולת דרך פעולה מכוונת 49 / פרק 4 למד : שימוש בניתוח מצב להפקת תובנות-על בנוגע לסביבה החיצונית ולמציאות הארגונית 51 / החובה “ לחוש ולהגיב” 51 / לומדים מניתוח המצב 53 / מנתחים את צרכי הלקוחות 54 / מיהם בעלי העניין שלנו ומדוע הם חשובים ? 60 / ניתוח המתחרים 63 / הבנת המגמות בתעשיה 65 / הסביבה הרחבה 67 / מתמודדים עם המציאות הפנימית 68 / מפיקים ניתוח מצב 71 / מנצחים בקרב התובנות 72 / ביצוע ניתוח מצב מבריק : כללי ההצלחה 75 / פרק 5 התמקד : הבהרת ההצעה המנצחת וקביעת עדיפויות-על 77 / מקבלים החלטות אסטרטגיות 77 / › של פרמנידס 79 / הצעת ערך לעומת הצעה מנצחת 82 / היכן משתלב החזון ? 84 / גורפים רווחי-על 84 / שלוש השורות התחתונות 86 / עדיפויות-על 88 / ההצלחה של תנועת הצופות 91 / מחליטים מה לא לעשות 94 /

דיונון הוצאה לאור מבית פרובוק בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר