166 ׀ ליאור ערוסי בעולם שאחרי הקורונה, כולנו חושבים מחדש על סדר העדיפויות שלנו ומה אנו מוכנים להקריב בעבורו . אנו בוחנים את מערכות היחסים שלנו . הבידוד החברתי הארוך אפשר לחלקנו במשך תקופה מסוימת לבחון מחדש את הקריירה שלנו, במיוחד בכל הנוגע ליחסי עובד - מעביד . בעבר היו אנשים מצטרפים לחברות, אבל עוזבים בגלל הבוסים . חוסר הסכמה ומיעוט בהזדמנויות להתפתח היו הגורמים המרכזיים לכך . אבל זה כבר לא המקרה ; בני אדם עכשיו מחפשים מטרות, לא רק בחייהם האישיים, אלא גם במקום העבודה שלהם, ואם אלו לא עומדים בסטנדרטים של הערכים שלהם, הם או עוזבים או עוברים למצב של טייס אוטומטי ואבטלה סמויה . מהלוח אל הרוח כל חברה מקדישה זמן ומאמץ בפיתוח המשימות, החזון והערכים שלה . הבעיה היא שרבים חושבים שמספיק לתלות זאת על לוח השעם ולהמשיך כרגיל . אני זוכר פעם שבה הקדשתי מזמני לחברה מסוימת . המשימה היתה לגרום לעבודה עם הלקוחות להיות פשוטה יותר . שלטים עם המטרה הזו נתלו לכל אורך המשרד, אבל האמת שהם לא עשו הרבה מעבר לכך . התברר להם שככל שהעבודה עם הלקוחות קשה יותר, כך הרווח שלהם גדול יותר . כן, תאמינו או לא, הם הרוויחו ...
אל הספר