פרק 14: נוכחות פיזית חלק שני: עמידה ותנועה איך לעמוד בלי לזוז (או לא)

חלק שני : כל מה שצריך לעשות 211 אנחנו מתאמצים מאוד כמין לרכוש את היכולת לעמוד . חשבו לרגע כמה שונה היציבה של שימפנזים, גורילות, אורנגאוטנים, בבונים וכל הפרימטים האחרים מיציבה של בני אדם . זו מיומנות שנקנתה בעמל, גם כאינדיווידואלים וגם כמין . בפרק זה, אנחנו ניתן לכפות הרגליים את הכבוד המגיע להן, מפני שזה פלא, ומפני שתחילה אנחנו חייבים לשלוט ביכולת הראשונית הזאת של עמידה, לפני שנוכל להתקדם לתנועה . האם זה בסדר רק "לעמוד סתם ? " התשובה הקצרה שלי : כן . אם אני מדריך מישהו בנוגע לעמידה, אחד הנושאים שעולים לעתים קרובות הוא חוסר הנוחות לעמוד בלא תנועה, ובדרך כלל מתמצה בשאלה, "זה נראה מוזר אם אני עומד סתם ? " תשובתי ? "בוא נצלם ותוכל לראות בעצמך" . ואז אני מצלם אותם בטלפון שלהם פעמיים כשהם מדברים על נושא כלשהו . בפעם הראשונה הם מתבקשים לעמוד בתנוחה אחת ברגליים נטועות בקרקע . הם רשאים לעשות מחוות כאוות נפשם, אבל לא להזיז את הרגליים . בפעם השנייה הם מורשים "לעשות מה שטבעי" . אחר כך אני מבצע תרמית קטנה : אני מעמיד פנים כאילו אני מכבה את המצלמה, אבל ממשיך לצלם . אני שואל אותם איך הם חוו את התרגיל,...  אל הספר
מטר הוצאה לאור בע"מ