תוכן העיינים

עמוד:5

תוכן הענ"נים הקדמה 7 פרק ראשון : פנייה לקבלת עבודה 9 פרק שני : הכנות והיערכויות 11 פרק שלישי : הגדרת תפקידים של מחנך הכיתה 14 פרק רביעי : הגדרת תפקידים של מורה מקצועי 24 פרק חמישי : הצוות הבין-מקצועי 27 פרק שישי : בעלי תפקידים ניהוליים 29 פרק שביעי : מפקח בית הספר 31 פרק שמיני : חזון חינוכי או : 'אני מאמין' 33 פרק תשיעי : היום הראשון ללימודים 35 פרק עשירי : עבודת צוות 40 פרק אחד עשר : ישיבות מורים 45 פרק שנים עשר : השתלמויות 47 פרק שלושה עשר : אקלים כיתה 49 פרק ארבעה עשר : כבוד התלמיד 52 פרק חמישה עשר : ניהול ארגוני של כיתה 56 פרק שישה עשר : ניהול שיחה עם תלמיד 58 פרק שבעה עשר : תכנית הלימודים 65 פרק שמונה עשר : ספרי לימוד 66 פרק תשעה עשר : המעבדה הפדגוגית בבית הספר ובמרכז פדגוגי אזורי 69 פרק עשרים : מערך שיעור 71 פרק עשרים ואחד : צפיית מנהל בית הספר בשיעור המורה 73 פרק עשרים ושניים : שאילת שאלות 76 פרק עשרים ושלושה : שיעורי בית 81 פרק עשרים וארבעה : מחברת התלמיד 86 פרק עשרים וחמישה : יומן התלמיד 88 פרק עשרים ושישה : מבחנים 89 פרק עשרים ושבעה : רישום המעקב אחר התקדמות התלמידים 93 פרק עשרים ושמונה : תיק אישי של תלמיד 94 פרק עשרים ותשעה : אבחון תלמיד על ידי מורה 95 פרק שלושים : הערכת הישגים - תעודות 98 פרק שלושים ואחד : ניסוח דברי הערכה בתעודה 101 פרק שלושים ושניים : הוראה בכיתה הטרוגנית 108 פרק שלושים ושלושה : הקבצות 114 פרק שלושים וארבעה : תפקיד המשמעת בבית הספר 116 פרק שלושים וחמישה . הסיבות לבעיות משמעת 118

תבונות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר