ציון

עמוד:9

nmiiirin נמצאת בתחושת המקום , שמעבירים שלושת הסרטים , ובסוגיית הנידחות . במדיום הקולנועי , באמצעות הצילום ניתן לעצב ולייצג בעוצמה " מקום . " מובהקים של פרובינציאליות ושל כיעור . על הקאמפ כתבה לראשונה סונטאג ב . 1964 ראו : Susan Sontag , "Notes on 'Camp' / ' ( 1964 ) in Camp : Queer Aesthetics and the Performing Subject : A ed . Fabio Cleto ( Ann Arbor : University of Michigan Press , pp . של אלקבץ ככזו מתעצבת בסרטים בכיכובה , כגון המיועד , 0 990 ) ( שמואל הספרי , , ( 1994 חתונה מאוחרת ( דובר קוסאשוויל . ( 2001 , 1 קרן ידעיה , , ( 2004 ולקחת לך אישה ( שלומי אלקבץ , , ( 2005 - ב י ק ו ר ה ת ז מ ו ר ת ( ערן קולירין , . ( 2007 דלה ל" בארץ המצרי " איך דינה עונה אולי . 1 . 2 גישה ניתן בבופור ממוקמים החיילים במוצב בלבנון , מצולמים כל הזמן על הנופים ובתוך מבוך הבונקר . בסיום הם עוזבים דחויים , הן על ידי הזר והעוין , התוקף אותם ללא הרף , והן בתחושתם כי הופקרו , ) , על ידי הדרגים הגבוהים הנעלמים של הצבא . בביקור התזמורת 65 . , . . 3 המצרית הגיעו אליה בטעות , במקום לפתח תקוה , כתוצאה לשוני . המקום הוא וירטואלי במובנים מסוימים , כמו הפארק שמתארת בדמיונה דינה ( רונית אלקבץ ) עבור תאופיק , מנצח MITT מתוך ז'וזף דדון , עולמים , 2003-2000 Image from Joseph Dadoune , Universes , 2000-2003 ית אלקבץ , מתוך צי , 2006 , \\ סרטו של ז'וזף דדון Ronit Elkabetz in Sion , 2006 , a film by Joseph Dadou ית אלקבץ 1 / ל רקע הרי המדבר מתוך צי , 2007 , \\ סרטו של rr qin | 1 Ronit Elkabetz against the backdrop of the desert mountains in S / 1 2007 , a film by Joseph DadoL

טרמינל, כתב עת לאמנות המאה ה-21


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר