הביינאלה ה-8 באיסטנבול דניצה דקיץ'

עמוד:5

" T : IW 2003 , " מיצב וידיאו , 11 a rmur ) rcn oi n 1 N אתר : M . S . U . Tophane-i Amire Culture and Arts Center nnn D'n"pnr ) / j 'n " הדת ? האם קיים בימינו אתר לאיסלאם , ליהדות , לנצרות ? שבע שפות ושבעה ק 1 לות עולים מתוך שבעה גופים המסתחררים על-גבי במה מסתובבת ; קולות קוראים / שרים טקסטים מתוך ם 0 רי דת ( בסנסקריט , בערבית , בעברית , בלטינית ועוד . ( מג 1 ון הקולות , השפות והדתות ואיסלאם , יהדות , נצרות , בודהיזם , טאואיזם , הינדואיזם , קונפוציוניזם ) יוצר סביבת סוראונד צלילית מרובדת . בכל רגע נתון ניתן להבחין בקול אחד הבוקע לרגע קט מתוך מארג הקול 1 ת והופך להיות מובן לדוברי אותה שפה . הרעיון המרכזי שביסוד המיצב הוא קשרי הגומלין שבין הנראה לבין הנשמע " . Danica Dakic "Surround , " 2003 video installation , DVD , sound surround system Site : M . S . U . Tophane-i Amire Culture and Arts Center "Where do the sites of religion take place ? Is there a site of Islam today , or Judaism , or Christianity ? 7 languages and voices emerge from 7 bodies turning on a revolving stage ; voices read / sing texts from religious books ( in Sanskrit , Arabic , Hebrew , Latin , etc . ) . The diversity of voices , languages and religions ( Islam , Judaism , Christianity , Buddhism , Taoism , Hinduism , Confucianism ) creates a complex surround sound environment ; it can be noticed that one voice at a time briefly emerges from the tapestry of voices , thus becoming comprehensible if one knows the language . The main idea of this installation is based on the interaction between the seen and the heard . " Danica Dakic

טרמינל, כתב עת לאמנות המאה ה-21


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר