הקדמה

עמוד:10

שכחתי . הייתי מגישה את המבחן [ לאחר ] שהייתי כותבת את המעט מאוד שזכרתי . מצוקות הקשורות ללחצים אחרים בבית הספר , כגון התמודדות עם כיתה חדשה : ההורים שלי החליטו לעבור דירה , ואני ממש נלחצתי מה יקרה ביום הראשון שאני אגיע לבית הספר . פחדתי שיצחקו עליי ושאני חדשה ושלא יהיו לי חברים . פחדתי מאוד מהיום הראשון , ממש נלחצתי . ואני זוכרת שהיו לי המון חרדות וחששות שאני לא אהיה מקובלת ושלא יהיה לי עם מי לשחק ולדבר . מצוקות הקשורות ללחצים הנובעים ישירות מחיי החברה של צעירים , מקשרים זוגיים ומהצורך לעמוד בציפיות ההורים : אני בת 21 ולומדת במכללה . אני חווה פרידה מחבר לאחר כמעט שנתיים של חברות . אני מאוד קשורה לחבר , אני עדיין אוהבת אותו ומתגעגעת אליו מאוד . זו הפרידה השניה שלנו , נפרדנו לפי כחצי שנה וחזרנו ונפרדנו כעת שוב כי המצב בינינו לא הסתדר . סיבת הפרידה היא ששנינו לא היינו מאושרים יחד , הוא היה פוגע בי , מעליב אותי , מזלזל בי , מתייחס אליי כמובן מאליו ואף , ואני כתגובה לכל אלה הייתי נפגעת מאוד ובוכה המון . החבר מנסה לחזור וכרגע אנחנו מאוד קרובים . אני מצידי , אובדת עצות כי מצד אחד אני מאוהבת בו ומתגעגעת אליו וזקוקה לו ומצד שני אני יודעת שהסיכוי שהפעם זה יילך הוא קלוש , ובנוסף אמא שלי וחברות שלי לא מוכנות אפילו לשמוע את שמו אני כל היום עסוקה בזה ומצב רוחי ירוד כיותר מאז הפרידה התיאבון שלי נפגע והציונים שלי בלימודים ירדו , והגרוע מכל , שמחת החיים שלי נעלמה כאילו לא היתה .

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר