1 הבמאי: העבודה הטובה ביותר בעולם

עמוד:13

ת'נדרברד אדומה מ 1986 ות'נדרברד שחורה מ . 1986 איזו אני מעדיף ? עדיין אין לנו אישור לבר בין הרחוב העשירי והשדרה הראשונה . הבחור רוצה יותר מדי כסף . יש אתר אחר שיתאים ? לא , אז מה לעשות ? תשלמו לו את הכסף . יש רגע בלילה אמריקני של טריפו שנוגע ללבו של כל במאי . זה עתה הסתיים יום צילומים מפרך . הוא בדרכו החוצה מהסט . צוות ההפקה מקיף אותו , מפציץ אותו בשאלות על העבודה שמתוכננת ליום המחרת . הוא עוצר , מביט לשמיים וזועק "שאלות ! שאלות ! כל כך הרבה שאלות שאין זמן לחשוב " ! אט אט השחקנים מזדחלים פנימה . עליצות מעושה מכסה על עצבנותם . שמעתם את הבדיחה על ? ... סידני אני כל כך שמח שאנחנו שוב עובדים ביחד ... חיבוקים , נשיקות . אני עצמי בהחלט מהמנשקים , גם מהמחבקים , אבל לא מהנוגעים . המפיק מגיע , הוא בדרך כלל מהנוגעים . עניינו בבוקר זה הוא להתחבב , במיוחד על הכוכבים . ברגע זה פרץ צחוק אדיר עולה מהקומה התחתונה . אחד הכוכבים הגיע . הכוכב גם הוא מנסה לשאת חן , להראות שהוא אחד מהחבר'ה . לעתים תגיע אתו פמליה . ראשון , המזכיר האישי . זה מתסכל , כי במהלך הפסקה של עשר דקות , הוא יביא שמונה הודעות כה דחופות , שהכוכב יבלה את ההפסקה כולה בשיחות טלפון במקום לנוח או לעיין בתסריט . שני מגיע המאפר של השחקן . לרוב הכוכבים יש זכות בחוזה למאפר אישי . שלישי , שומר הראש ( בין אם יש בו צורך או לא . ( רביעי , חבר , שיעזוב במהרה . ואחרון בחבורה , הנהג . הוא מרוויח את המינימום שקבע האיגוד , בערך תשע מאות דולר לשבוע פלוס שעות נוספות . ויש המון שעות נוספות , כי רוב הכוכבים נקראים להגיע ראשונים בכל בוקר והם האחרונים לעזוב . מרגע שהביא את הכוכב לחזרות ועד שיאסוף אותו בלילה לביתו , אין לנהג

הוצאת אסיה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר