תוכן העניינים

עמוד:4

ההיבט הסידורי והתפיסה הסדרתית 148 שלבים ברכישת יכולת הספירה 150 . 4 ההיבט הכמותי של המספר 152 עקרונות ברכישת יכולת המנייה 153 פיתוח הבנה כמותית 157 . 5 קשיים ברכישת מושג המספר 162 קשיים ברכישת מושג המספר - ההיבט הסידורי 165 קשיים ברכישת מושג המספר - ההיבט הכמותי 173 יצירת קשר ( גישור ) בין ההיבט הסידורי ובין ההיבט הכמותי של המספר 180 .... . 6 הערכת הידע המתמטי , דרכי החשיבה והלמידה של הילד בגיל הרך 191 מטלות להערכת ידע בתחום מושג המספר ומוכנות לקראת למידת חשבון 194 רשימת מקורות 213

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר